Pigment Calella - Tallers infantils

Escola d'Art Pigment Calella

CAT

Tallers infantils

Els tallers infantils estan dintre dels cursos comuns d'arts, però referits als més petits.

En ells treballem la creativitat a través de les arts plàstiques i visuals. Fem modelatge, pintura, dibuix, treballs en grup, passes de documentals, manualitats i una llarga llista d'activitats perquè els més petits, aprenguin alhora de passar-s'ho bé.

L'objectiu d'aquestes activitats és que els alumnes vagin trobant quins són els elements de les arts plàstiques que més els interessen i que millor desenvolupen.

Això ho fem a través de diferents pràctiques i exercicis. Així poden treballar amb llapis de color, grafit, oli, acrílic, fang, plastilina, etc.

Tot un camí d'experimentació on conjuguem l'aprenentatge i el caràcter lúdic de les sessions.

Els nostre equip de professors té una gran experiència en grups de treball amb alumnes i està format per desenvolupar les activitats amb programacions didàctiques contrastades i de gran atractiu per als mès petits.

Aquestes activitats són el primer pas en el desenvolupament artístic dels més joves de l'escola.

Centre de Desenvolupament Artístic Pigment Calella. Carrer Bruguera, 129. 08370, Calella. Barcelona. Spain.

639490607 // 636608343