Pigment Calella - Història

Escola d'Art Pigment Calella

CAT

L'Escola d'Art Pigment va néixer l'any 2004.

Al cap de 10 anys vam decidir ampliar la nostra oferta educativa a la població de Calella.

És aquí,al centre de Calella que vam obrir el nou centre de desenvolupament artístic.

Aquest està compost per una completa botiga de productes de Belles arts, una Sala d'Exposicions i l'Escola d'Art.

En conjunt més de 250m2 dedicats a les arts.

Aquesta és una proposta més moderna, amb espais molt definits i amb diferents àrees per tal d'abastir als nostres clients, tant de serveis com de productes, passant per un espai de mostra (la Sala Pigment) dels treballs del's alumnes, artistes comarcals i internacionals.

En aquesta nova aventura, l'Escola d'Art Pigment es compromet a seguir tenint el nivell formatiu que ens ha permet arribar on som i ampliar aquests serveis amb noves propostes.

L'escola Pigment, continua sent un espai familiar, on tots poden arribar a conquerir els seus objectius, on poder comprar un "pinzell" i també on exposar els seus treballs.

L'Escola Pigment continua al vostre costat, artistes!!

Centre de Desenvolupament Artístic Pigment Calella. Carrer Bruguera, 129. 08370, Calella. Barcelona. Spain.

639490607 // 636608343