Pigment Calella - Cursets d'estiu

Escola d'Art Pigment Calella

CAT

Cursets d'estiu

Durant l'estiu, els alumnes tenen més temps lliure. Un temps que es pot aprofitar per experimentar, aprendre i fer amics.

L'Escola d'Art Pigment té previst pels mesos de juny/juliol uns tallers i cursos artístics específics. Estan programats per a les edats d'entre 7 i 14 anys.

Per als alumnes de major edat, l'oferta tant a l'estiu com a l'hivern, seran els cursos anuals i els monogràfics.

Estiu 2017

La singularitat de la nostra escola a Calella, proporciona que un cop acabats els cursets d'estiu, i gràcies a tenir una sala d'exposicions, puguem fer una exposició amb els treballs dels alumnes, precedit d'un vernissatge.

Tota una festa per aquests petits artistes!!

Centre de Desenvolupament Artístic Pigment Calella. Carrer Bruguera, 129. 08370, Calella. Barcelona. Spain.

639490607 // 636608343