Pigment Arenys - Tallers infantils

Escola d'Art Pigment Arenys

Tallers infantils

Els tallers infantils estan dintre dels cursos comuns d'arts, però referits als més petits.

En ells treballem la creativitat a través de les arts plàstiques i visuals. Fem modelatge, pintura, dibuix, treballs en grup, passes de documentals, manualitats i una llarga llista d'activitats perquè els més petits, aprenguin alhora de passar-s'ho bé.

L'objectiu d'aquestes activitats és que els alumnes vagin trobant quins són els elements de les arts plàstiques que més els interessen i que millor desenvolupen.

Això ho fem a través de diferents pràctiques i exercicis. Així poden treballar amb llapis de color, grafit, oli, acrílic, fang, plastilina, etc.

Tot un camí d'experimentació on conjuguem l'aprenentatge i el caràcter lúdic de les sessions.

Els nostre equip de professors té una gran experiència en grups de treball amb alumnes i està format per desenvolupar les activitats amb programacions didàctiques contrastades i de gran atractiu per als mès petits.

Aquestes activitats són el primer pas en el desenvolupament artístic dels més joves de l'escola.

Escola d'Art Pigment Arenys.

Travessia LLorens s/n. 08358. Arenys de munt. Barcelona. Spain.