Pigment Arenys - Qui som

Escola d'Art Pigment Arenys

Qui som?

L'Escola d'Art Pigment va néixer l'any 2004 com un espai dirigit a totes les persones que s'hi inicien al món de les arts plàstiques i a tots aquells que volen ampliar els seus coneixements artístics.

Ubicada a la població d'Arenys de Munt, al centre del poble, envoltat de

natura, ben a prop del mar, estén la seva oferta a totes les poblacions

properes a la comarca, principalment, del Maresme i El Barcelonès. Tot i

així, amb els seus programes d'estudis i intercanvis, hem rebut alumnes de

tot el país i de diferents nacionalitats.

L'Escola compta amb un espai diàfan de 200m², on es reparteixen les

especialitats comunes de Dibuix, Pintura i Escultura. És aquest l'espai

necessari per desenvolupar qualsevol activitat dintre de l'oferta anual. L'Escola està condicionada igualment perquè es puguin portar a terme totes les activitats oferides i alhora restem oberts a noves propostes, sempre amb la ferma convicció d'obertura a les noves idees.

La línia pedagògica es basa en el seguiment personalitzat dels alumnes, prenent com a base el coneixement artístic, i el reforç acadèmic de tots aquells a qui els hi faci falta.

Tots els professors de l'Escola d'Art Pigment són Llicenciats en Belles Arts.

Dintre de la programació educativa, iniciem i animem els alumnes a participar en sortides guiades a museus, exposicions dels mateixos alumnes, conferències, i tot un seguit d'activitats que aproparan de manera directa l'alumne al món artístic.

L'Escola d'Art Pigment, amb més de 12 anys d'èxits, us convida a què us passeu i ens expliqueu les vostres inquietuds.

Escola d'Art Pigment Arenys.

Travessia LLorens s/n. 08358. Arenys de munt. Barcelona. Spain.