Pigment Arenys - Cursets d'estiu

Escola d'Art Pigment Arenys

Cursets d'estiu

Durant l'estiu, els alumnes tenen més temps lliure. Un temps que es pot aprofitar per experimentar, aprendre i fer amics.

L'Escola d'Art Pigment té previst pels mesos de juny/juliol uns tallers i cursos artístics específics. Estan programats per a les edats d'entre 7 i 14 anys.

Per als alumnes de major edat, l'oferta tant a l'estiu com a l'hivern, seran els cursos anuals i els monogràfics.

Per a l'estiu de 2016, a l'Escola Pigment d'Arenys, tenim programat un curset de pintura a l'oli.

Els alumnes podran experimentar amb aquesta tècnica i crear els seus primers treballs.

A més, aquest any, hem decidit treballar amb horari modular: els pares podran decidir quin horari faran el seus fills dintre d'una franja horària. Així, tothom podrà gaudir d'aquesta experiència però de la manera més còmoda i al moment que millor els hi vagi.

Escola d'Art Pigment Arenys.

Travessia LLorens s/n. 08358. Arenys de munt. Barcelona. Spain.